KADRO VE İSTATİSTİK MÜDÜRLÜĞÜ
Kadro ve İstatistik Şefliği (Sıhhiye) | |||
Adı ve Soyadı | Ünvanı | Telefon No | e-posta |
Gürbüz ATMACA | Müdür V. | 305 14 88 | gurbuz.atmaca@hacettepe.edu.tr |
Hatice ORÇAN | Büro Personeli | 305 14 88 | haticeorcan@hacettepe.edu.tr |
Umut TAMER | Büro Personeli | 305 14 88 | umuttamer@hacettepe.edu.tr |
FAALİYET KONULARI
GÖREVLERİ
A-) AKADEMİK - İDARİ PERSONEL SÖZLEŞMELİ VE GEÇİCİ İŞÇİ İŞLEMLERİ:
1- Akademik kadro ihtiyaçları için Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı nezdinde gerekli yazışmaların yapılması.
2- İdari kadro ve Sözleşmeli Personel ile ve Geçici İşçi ihtiyaçları için Cumhurbaşkanlığı ,Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ve Maliye Bakanlığı ile ilgili yazışmaların yapılması.
3- Akademik ve Sözleşmeli Personel alımı ilanlarını hazırlayarak Resmi Gazetede yayımlanmasını sağlamak.
4- Akademik ve İdari Personelin Kadro derece değişikliklerinin yapılması.
5-Akademik Personelden yeni göreve başlayanların, görevinden ayrılanların ve unvan değişiklikleri olanları YÖKSİS’e, Kamu E-Uygulama, Otomasyon sistemine ve kadro defterine işlenmesi.
6- İdari Personelden yeni göreve başlayanlar, görevinden ayrılanlar ve unvan değişikliklerini Yükseköğretim Sivil Savunma Sistemine, Kamu E-Ugulama, Personel Otomasyon Sistemine ve Kadro Defterine işlenmesi
7- Kadro İptal-İhdas, Dolu-Boş, Derece ve Unvan değişikliği, Açıktan Atama kullanım izni ile ilgili Cumhurbaşkanlığı, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı, Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ve Maliye Bakanlığı ile yazışmaları yapmak.
8- Akademik ve İdari Kadro İptal-İhdas, Dolu-Boş, Derece ve Unvan değişiklikleri Resmi Gazetede yayımlandıktan sonra Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı, Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ve Maliye Bakanlığından vize işlemlerinin yapılması.
9- Akademik ve İdari kadro değişiklik vizeleri alındıktan sonra birim ve personele bağlı dağılımları Rektörlük Makamının onayına sunulması ve değişikliklerin gerçekleştirilmesi.
10- Üniversitemizin ihtiyaçları doğrultusunda görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavını düzenlemek amacıyla kadro çalışmasının yapılması.
11- Sözleşmeli Personel alımı ve pozisyonların değiştirilmesi için Cumhurbaşkanlığı, Maliye Bakanlığı ve Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ile ilgili yazışmaların yapılması.
12- Akademik, İdari ve Sözleşmeli personel ile ve Geçici işçilerde meydana gelen hareketlerin her ay Kamu E-Uygulama sistemine işlenmesi
13- Akademik, İdari ve Sözleşmeli personel ile Daimi ve Geçici işçilerde meydana gelen hareketlerin 3 ayda bir Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığının E-Bütçe sistemine işlenmesi
14- Üniversitemize atanan ve üniversitemizden ayrılan sağlık çalışanlarını İl Sağlık Müdürlüğü Sağlık Personeli Takip Sistemine işlenmesi
15- İdarenin verdiği benzer görevlerin yapılması.
B-)AİLE ÇALIŞMA VE SOSYAL HİZMETLER BAKANLIĞI KONTEJAN İŞLEMLERİ:
1- KPSS, EKPSS, 3713 Terörle Mücadele ve 2828 Sosyal Hizmetleri Kontenjanlarını Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığının internet sitesindeki Kamu e uygulamalar ekranına girilmesi
2- İptal-İhdas ve Tahsis-Tenkis işlemlerinin yapılması.
3- Akademik ilanların işlenmesi.
4 -İdari ve Akademik kadro kontenjan işlemlerinin yapılması.
C-) YÖK-SİS İŞLEMLERİ:
1- Akademik Dolu-Boş kadro aktarma ve kullanma izin taleplerin işlenmesi.
2- Verilen izinlerim ilan modülüne işlenmesi.
3- Akademik Dolu-Boş kadro derece değişikliği taleplerin işlenmesi.
4- Akademik Personelin göreve başlama, görevde yükselme ve ayrılış işlemlerin yapılması.
5- Rektör Yardımcıları, Yüksekokul, Enstitü, Konservatuar ve Merkez Müdürlüklerinin ve bunların yardımcılarının, Bölüm, Anabilim Dalı, Anasanat Dalı, Program Başkanları ve bunların yardımcılarının işlenmesi.
6- Tüm Akademik Personelle YÖK-SİS şifresi verilerek özgeçmişlerinin ve diğer tüm istenilen bilgilerin girişlerini sağlamak ve takip etmek.
7- Tüm akademik personelin, Yönetici konumundaki idari personelin veri girişi yapacak personelin rol ataması yapılması.